Kelio užtvaro valdymas

Transporto kontrolė užima nemažą vaidmenį teritorijos saugume, bei gerbūvyje. Didėjant transporto kiekiui, bei mažėjant automobilio stovėjimo vietų miestuose, daugelis nekilnojimo turto savininku nusprendžia įvažiavimus į savo aikšteles uždaryti bei jos valdyti kelio užtvarais. Sumontavus kelio užtvarą lieka didžiausia problema, kaip jį valdyti bei kontroliuoti transporto srautą. Keli iš dažniausiu būdų :

  1. Naudoti atidarymo pultelius. Nuotolinio valdymo pulteliai skirti užtvaro valdymui, vienas iš pigiausiu būdų. Esant pultelio ar jo kopijos kainai iki 10 eurų, jos verta turėti individualiu namų ar kotedžu savininkams, kurių vartotojų skaičius neviršija 10 ..15 vienetų . Atidarymas iš pultelio vykdomas privažiavus automobilių prie kelio barjero, nuspaudus tinkama mygtuką, kurio signalas suliginamas su valdymo plokštės valdiklio turimų protokolų. Sutapus kodams kelio užtvaras atidaromas.

Šio atidarymo budo neigiama puse. Silpnas apsaugos lygis, pulteliai lengvai kopijuojami. Šiai dienai galima nukopijuoti net kintamo kodo pultelius. Jos nepatogu naudoti, nes pastoviai turi būti po ranka.

  • Naudoti GSM modulį. Šiai dienai vienas iš populiariausių valdymo būdų. Veikimo principas ; surinkus GSM modulio numerį vyksta skambutis , sistema lygina gaunama skambučio numerį su įrašytais į sistemą telefono numeriais. Jai sistemoje įtrauktas telefono numeris, kelio užtvaras atidaromas. Sistemos blogoji pusė tame, kad patekti į teritorija gali bet kas ką įleidžia asmuo kurio numeris įtrauktas į sistemos duombazę. GSM ryšiui reikalinga SIM kortelė už kure taikomas mokestis. Nėra sistemos kontrolės, bei pilnos ataskaitos apie transporto kontrolę.
  •  Patekimas naudojant RFID technologiją su nedidelio nuotolio skaitytuvais. Sistemos teigiamą dalis, aukštas saugumo lygis, įvykių registravimas, sistemos valdymas nuotolinių būdų. Neigiama dalis kad norint patekti į teritoriją reikia tiesioginio kontakto tarp kortelės bei skaitytuvo ( atstumas apie 3…10 cm ) .
  • Numerių nuskaitymo sistema. Viena iš brangiausiu sistemų . Sistemą sudarytą iš daugybės modulių , kas sukelia ne mažą sistemos kainą. Šios sistemos teigiamą dalis, kad nereikia jokių papildomų įrenginių kad kontroliuoti transportą. Užtenka užregistruoti transporto priemonės numerį ir jau galima naudotis sistema . Neigiama dalis, žemas saugumo lygis. Didelį kaštai eksploatacijai .
  • UHF RFID technologija skirta transporto kontrolei , turi visas minėtas savybės kaip ir mažo nuskaitymo atstumo RFID sistema. Jos pliusas, kad skaitytuvas kortelė gali nuskaityti nuo 0,5 m iki 16 metrų . Transporto priemonėje arba ant jos kėbulo esanti UHF žymė leidžia transportui nekliudomam patekti į teritoriją. Fiksuojamas jos atvykimo bei išvykimo laikas. Žymės yra nekopijuojamos, turi aukšta saugumo lygį.
Facebookmail